piątek, 14 września 2018

Dobre logo

Elementy w dobrym logo
Zanim zlecisz za projektowanie logotypów w firmie graficznej, zastanów się, co pragniesz przekazać potencjalnym klientom. Jaka jest idea twojej firmy, na czym się skupiasz, jakie są twoje usługi, jakie są twoje produkty. Czy jest to branża popularna, czy również może branża premium.



To wszystko powinno mieć niebagatelny wpływ na to, jak przygotujesz własne logo i czy projekt logo będzie ostatecznie zachęcał klientów do zakupu, czy będzie tak uniwersalny, że nie będzie robił na nich większego wrażenia. Logotypu przenigdy nie powinno się projektować przypadkowo. Nie wolno tego powierzać osobie bez doświadczenia i w przyszłości posługiwać się takim logo, bo nam może się wydawać, że ona jest dobre, a gdy spojrzę na nie specjalista od promocji kto będzie wiedział, że w tym logotypie nie ma nic, co realnie mogłoby się wydawać ciekawe i co mogłoby działać na korzyść firmy. Sporo osób zamawiających logo wcale nie zastanawia się nad tym, jaki będzie jego końcowy efekt i czy efekt ten będzie współgrał z wizją firmy , a ponadto jej celami. Projekt logo jest wykonywany na szybko, tak dosłownie na kolanie, a w przyszłości widać tego marne rezultaty, bo okazuje się, że to logo jest nieciekawe, bardzo podobny do innych, generalnie nie porywa, albo nawet jest brzydkie. Specjalista, za którego tworzenie logo to codzienna praca, przenigdy nie będzie się godził na tworzenie bylejakości.

Taka osoba będzie pracowała dopóty, dopóki wykonać coś dobrego, wręcz gdyby ta praca miała trwać długo i być kosztowna. Na koszty bez wątpienia trzeba się nastawić, bo świetny logotyp kosztuje minimum 1000 czy 2000 zł. Im bardziej rozbudowany, tym może być droższy i będzie kosztował mniej więcej kilku tyś. pln. W pewnych sytuacjach wysoka cena wcale nie idzie w parze z taką doskonałą jakością, niemniej jednak w bardzo wielu sytuacjach tak właśnie jest, że ma to odzwierciedlenie w jakości.

Polecamy: http://www.whiteart.pl/projektowanie-logo

0 komentarze:

Prześlij komentarz