niedziela, 10 września 2017

Ekspozycja produktu

Sposoby na promocję
Jaka forma promocji dla punktów usługowych? O ile prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny albo inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to z całkowitą czyli stu procentową pewnością rywalizować o klientów powinniśmy z liczną konkurencją. Jest to w szczególności widoczne w dużych miastach, gdzie w sytuacji popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, ażeby wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy reklama.



Dobrym wyborem na start będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu albo w innym widocznym miejscu.

Z całą pewnością znacząca jest także tekst reklamy znajdująca się na takim stojaku. W przypadku restauracji albo barów, warto zademonstrować pokrótce promocje aktualne w lokalu, przykładowo danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwykłe mogą promować produkty , a oprócz tego usługi wewnątrz lokalu.

Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz wnętrz, ale możemy także zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu albo na zewnątrz. Jeżeli zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji chcemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie ilustrował się niewiarygodnie zachęcająco. Dodatkową pozytywną właściwością stojaków oraz dodatkowo ekspozytorów zaprojektowanych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena oraz dodatkowo duża wytrzymałość. Jeśli handlujemy ekskluzywnymi towarami, na przykład perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych produktów.

Polecamy: Prezentery podświetlane.

0 komentarze:

Prześlij komentarz